Just do it.

20.05.2014 19:46

zdravíím ;)

Tak jsem opět tu, už konečně doma, teď o víkendu to s jídlem bylo fajn, jen včera bída. Dneska jsem snědla dkonce kus babiččina domácího dortu a twix odpoledne -_- Ale zato jsem se překonala a byla jsem na 20 minut běhat a když jsem přiběhla tak jsem si ještě dala 30 days shred s JIllian. Jo a vynechám za trest večeři. Achjo, teď jsem to necvičila vůbec pravidelně, a nevím jak to budu stíhat, zítra hlídám malýho bráchu a musim se učit na čvrteční test z matiky :/ No, uvidíme.

    Jinak blíží se léto, Votvírák a já pořád nemám ty vysněné hubeňoučké nožky, ploché bříško, ani ruce jako hůlky. Kde dělám chybu? Nejsem důsledná. To je fakt to, co mě hrozně brzdí. Pracuju ale na tom a doufám, že i třeba s tím během se budu zlepšovat.

    Jinak už se těším na pátek, půjdem s kámoškou na jumping jako za starých časů ^_^ 

    A ještě jedna novinka- o víkendech budu dělat pokojskou v jednom hotelu, v sobotu tam jdu na zaučení, tak doufám, že se vše povede a že to budu zvládat. Ale zase se krásně vyhnu rodinnému obědu :D

Mějte se krásně, 

Ennie 

Diskusní téma: Just do it.

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek