Já to dokážu - ZMĚNY

09.06.2014 18:48

Zdravíím :)

Tak píšu dneska, včera jsem to nestihla. Váha ráno ukázala 60,3 kg což mě moc nepřekvapilo- poslední dobou jsem na to fakticky srala.

K tomu, že to budu zas brát vážně, mě donutilo to, že jsem si večer prohlídla fotky z doby okolo Vánoc, na kterých jsem měla trochu pod 54 kg. Je to 6 kg rozdíl a je to brutálně vidět - začínající thigh gap, plochý bříško, náznaky pánevních a žeberních kostí... Skoro jsem se u těch fotek rozbrečela jak mi to chybí a hlavně z toho vědomí, že jsem tak mohla vypadat, kdybych to neposrala. Navíc dvě z mých hodně dobrých kamarádek obě hubnou a jde jim to a já jediná zaostávám, tloustnu- takže s tím je konec. Říkám si proč ne já? proč to nejsem schopná vydržet? Vždyť možné to je, už jednou jsem to dokázala - a dokážu to znova ! 

    Jinak do kolonky Odkazy přidávám adresy blogů mých skvělých kamarádek se silnou vůlí, podobnými problémy, můžete mrknout na jejich pro Ana blogy pro další thinspo, rady a tipy:) 

    Navíc přidávám do Odkazy - Četba  dvě knížky o anorexii, které už mám přečtené několikrát, snad se vám budou líbit.

Mějte se krásně.

 

Diskusní téma: Já to dokážu

S. | 12.06.2014

Ennie, držím ti palečky. Už jsem ti odepsala i na mém blogu, nějak jsem se na dovolené na net nedostala. Mám 58 :(,ale věřím, že to dokážeme. Pomáhá mi, že je na tom někdo jako já. Tím chci říct, že nejsem sama v tom kolotoči a všem ostatním. Drž se, S.

Přidat nový příspěvek