I am in

03.09.2013 20:42

Tak už zase "začínám". Dneska mi to vyšlo vcelku pěkně. Žádný zbytečný žraní a hodně pohybu. Nejvíc mě teď motivuje vidina toho plaváku se třídou a toho když potkám bývalku kluka kterýho mam moc ráda, která je moc hezká a  navíc hubenější než já,. S tou kráou asi nic neudělám, ale kdybych zhubla, tak aspoň v něčem se jí můžu vyrovnat. :)

 

Už jsem viděla film Lehká jako dech,. Docela dobrá inspirace,. Teda spíš ta hlavní postava vás od jídla docela odradí,. Ani mě nenapadlo před tím filmem, že někdo může být schopný tolik žrát. :D

 

Taky jsem se dívala na některý Ana blogy a tam v návodech bylo že je dobrý každý sousto kousat třeba 34x a pomalu, protože mozku trvá 30 minut  než si uvědomí že tělo už nemá hlad. Zatím to praktikuju a pomáhá mi to. :) Taky se mi líbí rada, že vždycky když si chcete vzít něco k jídlu (mimo hlavní) tak napočítejte nejdřív do sta - je velká pravděpodobnost že když budete myslet na ty kalorie že si to s tim jídlem nakonec rozmyslíte.

Jinak dneska jsem byla konečně zase na jumpingu a byla to hodina vážně hard :D Ale jsem ráda za ten pohyb :) Konečně mam zas naději :D