Down down down

17.09.2013 20:11

Nevim proč, ale je mi hrozně. Ne proto, že bych nezvládla něco nesníst. Ovládám se skvěle, večeři kterou jsem měla sníst jsem tajně vyhodila. Jde o jednu osobu. Zase ON... Nepsali jsme si už celou věčnost,. Už pomalu a ZASE přicházim na to, že to nikdy nemyslel vážně a že nemam šanci,.. Vůbec ho teď nepotkávám, máme blbej rozvrh,. Uplně mě ničí,. Protože jsem se do školy vždycky těšila na to že ho potkám a teď stejně nic,.. Nejhorší je to vždycky večer,. ležim v posteli, přemýšlim nad tím co bylo, a co by mohlo být,... Ale NEBUDE. 

 Jedniný pozitivum na tom je že jdyž jsem ve stresu tak hubnu rychleji,. Ale tak smutná a prázdná jako dneska večer už jem se dlouho necítila,... Chtěla bych se prostě překonat, aby i on viděl jakej jsem se sebou udělala pokrok a aby si mě konečně začal vážit,...