co dál,...

29.05.2014 20:43

zdravíím,..

No tak jsem zas tady, píšu, stydím se, cítím se mizerně. Nejde o to že bych se v poslední době přežírala to ne, ale jím tak normálně,... Málo zvládnu jíst tak den dva a potom zase od začátku. Nechápu na co pořád čekám, proč si nedovedu poručit? Proč to za*raný jídlo a chuť vždycky zvítězí? Tohle nebudou hezký letní prázdniny jestli sebou nehejbnu!

 

Ale mám teď jedinečnou šanci. Mamka na týden odjíždí pryč- nikdo mě nebude kontrolovat jak jím, co jím, kdy jím (ne že by mě kontrolovala normálně, spíš mě pošle ať si udělám večeři, ale při společných víkendových obědech to bude teď snazší).

Jinak zítra jumping, v sobotu brigáda. Už se tam zas docela těšim. Makačka jak něco, oběd žádný :3

Teď už jen zotročit chuť a bude to.

Budu vděčná za jakýkoliv komentář pod článkem co se týče zahnání chuti na jídlo, obelhání chuťových buněk a tak, prostě rady tipy, cokoliv :)

Mějte se krásně.

Diskusní téma: co dál,...

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek