Všechno je to o sebekontrole.

27.04.2014 19:43

Zdravíím :)

Tak sem musím napsat co všechno se dneska dělo. 

Jeli jsme na celé odpoledne k babče, měla svátek. Moc nadšená jsem nebyla, chtěla jsem jet místo na kolo, jenže naši byli neústupný....

    Přijeli jsme tam a některý příbuzný tam už byli. Jen co jsem se se všema přivítala, už nás obletoval strejda s talířkama plnejma hromadou tiramisu. Měl to přesně napočítaný, každýmu dal,. V tu chvíli mi bylo hrozně- vypadalo to že se z toho nemam šanci vyvlíknout,. Když ale přinesl moji porci, tak jsem ho nechala ať ten talíř položí na stůl, bylo tam hodně věcí a naštěstí se na to tak nějak pozapomnělo-moje  tiramisu zůstalo nedotčené=první úspěch :)  

    Jen co jsem se vzpamatovala tak už byly nabídky zmrzlin - všechny možný příchutě a stoly byly plný táců s koláčky- makový, ovocný a dokonce i ty tvarohový. Vypadaly úžasně všechny, přemýšlela jsem jak to udělat aby to nedopadlo jako včera a tak jsem se ani jednoho nedotkla= druhý úspěch.

    Lepší než tam sedět a zírat na jídlo mi přišlo jít do kuchyně a pomoct babičce s nádobím- bylo toho hodně a aspoň jsem se zabavila a přišla na jiný myšlenky. Jinak babička mi cpala ještě další zmrzlinu, tetin piškotovej koláč s meruňkama a zase tiramisu. Párkrát jsem řekla že už jsem měla, nebo že si dám za chvíli. Nechtěla jsem moc lhát, ale ani to sníst.

    Nakonec přišel na řadu bramborový salát a kuřecí řízky. Vonělo to úplně úžasně. Vždycky  když jsme dřív  k babiičce jeli, tak jsem si nakládala hezky od každýho něco. Dnes jsem za celé odpoledne  u babičky měla pouze 3 kuličky hroznového vína = megaúspěch (na mé poměry)

    poslední zkouška byla, když mi mamka dala krabičku s koláčem na klín v autě při zpáteční cestě, ale nedala jsem se.

Dnešní den byl vlastně super :) Mějte se krásně

Diskusní téma: Všechno je to o sebekontrole.

:)

S. | 30.04.2014

Gratuluji, taková vůle. Kam se poděla ta moje? Jsi šikovná, jen tak dál, držím palečky :)

Přidat nový příspěvek