Ty začátky... :)

25.04.2014 19:11

Zdravím !! :)

Tak dneska se docela dařilo. Jídlo úplně ideální, chutě byly, ale přemohla jsem je. ( Feel like a winner :D )

Přemohla jsem chuť na babiččin tvarohový koláč, kterého bych ve své žrací náladě dokázala sníst čtvrt plechu...

    Ve škole jsem měla docela hlad, a líbí se mi jak jsem to vymyslela s obědem. Musím chodit na obědy do školní jídelny, rodiče mi je platí přes internet, takže mají přehled o tom jestli si obědnávám nebo ne. Dneska měla být rýže s hovězím masem a podivná oranžová omáčka. Polívka byla ale cibulová a mohli jsme si k ní vzít křupavé kuličky. Přemýšlela jsem jak to udělat a nakonec jsem si nevzala to druhé jídlo, jen tu polívku a jablko. Kuchařka na mě měla kecy, ale co.. Obědy mam zaplacené a tudíž je to moje věc. Ale příště to možná udělám tak, že to druhé prostě odnesu, hlavně proto, aby něco neříkaly spolužačky, se kterýma obědvám..

    Jinak odpoledne jsem byla s kámoškou na bruslích a byl to docela záhul poprvý tenhle rok :) Teď jsem si ještě doma zacvičila ještě dala půlhodinku s Jillian a mám z toho super pocit . :) Kéž by se takhle dařilo pořád ...

Mějte se krásně .

Ennie

Diskusní téma: Ty začátky... :)

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek