Trochu jiný úspěch

28.08.2013 07:52

Ahoj. :) Včera večer jsem byla hrozně nervózní, protože jsem chtěla napsat jedné osobě <3 . Nejdřív jsem myslela že to nezvládnu, ale šlo to moc dobře a mám z toho ještě teď skvělou náladu. On je další důvod, proč chci zhubnout, možná ten největší důvod. Každopádně nejíst večeři je docela dobrej nápad :) Měla jsem jít dneska s kámoškou na kolo, ale ona nemůže,.. Ještě nevím co místo toho vymyslím.. :) Možná se pojedu projet jen tak sama. Každopádně dnešní pohled do zrcadla kde už jsem konečně neměla tak nafouklé břicho mě přiměl uvědomit si, že to vážně MÁ SMYSL a chci s tím pokračovat, od teď to budu brát mnohem vážněji. 

Jinak jsem včera viděla krásnej film. Jmenoval se Now Is Good. Viděla jsem ho  českýma titulkama a je to o holce, která má leukémii a ví, že umírá, proto má svůj seznam věcí, které před smrtí chce ještě stihnout a které si plní. Konec je smutně krásnej :)