To Be Strong

17.01.2014 20:40

Tak jsem zase tady. Chci vám říct, že se nechci zbytečně rozepisovat o tomhle období kdy jsem sem nechodila. 

Prostě jsem podlehla a úplně vypla mozek. To se taky projevilo. Začínám na 58 kilech. Jo, můžete mě odsoudit 

kvůli tomu, že mám zase tolik. Ale kvůli tomu to s hubnutím nevzdám. Ani náhodou.

    Dneškem počínaje najíždím zase na už jednou osvědčený režim. Málo jídla a nějaké to cvičení.

Jinak tenhle víkend bude těžký, s tím počítám. Plná lednička, špajz,.... Sladkosti, sýry, jogurty, chipsy....

Ale i zelenina a ovoce. Takže se omezím hlavně ta to. Chipsy a sladkosti jsou tabu a ani se jich nedotknu.

Držte mi palce. Snad to zas půjde. Nevzdám se. Být hubená za tu námahu stojí. :)

Diskusní téma: To Be Strong

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek