The day number two.

24.04.2014 18:10

Zdravíím. Tak druhý den cvičení 30ti denní výzvy je úspěšně za mnou.

S jídlem jsem vcelku spokojená, s pohybem také. Samozřejmě, že je co vylepšovat. 

    Mám to do školy cca 2,5-3 km a vždy ráno jsem jezdila autem s mamkou, která jezdila do práce. 

Dneska jsem šla pěšky a nebylo to vůbec špatný. Jen mě štve, že do školy přijdu trochu míň upravená než když jedu autem. Ale řekla jsem si, že za krásnou postavu mi to stojí, navíc k nám do školy nechodí nikdo na koho bych měla dělat dojem,....

    Rozhodla jsem se, že se teď týden nebudu vážit, zvážím se přesně příští středu ráno. Uvidím, jestli bude nějaký výsledek (opravdu doufám, že aspoň malý ano). Jinak jsem si dnes koupila krekry/suchary/rýžové chlebíčky - každý tomu říká jinak, každý plátek má 38 kcal. Z těch se stanou mé odpolední svačiny. Večeře se budu snažit co nejvíc vynechávat. Je to takové zbytečné jídlo. Včera jsem se bavila s jednou mojí kamarádkou, která má stejné názory jako já (co se týče hubnutí) a domluvily jsme se na jednom dni v týdnu, kdy si dáme hladovku. Nejspíš si ji dám na pondělí, to přicházím domů až docela pozdě ze školy a i obědu se můžu vyhnout.

    Jinak dneska bylo venku krásně, takže jsem kromě cesty do školy a ze školy šla ještě se ségrou na půl hodinky ven, vyšplhaly jsme se na kopec odkud je super výhled na naše městečko. :)

Přeju hodně sil !!! 

Diskusní téma: The day number two.

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek