těžký život brigádníků...

13.08.2014 21:38

Zdravím.

Včera byla rodinná oslava, takže úspěch nic moc. Ale byla jsem ráno běhat abych viděla jak na tom jsem. Běžela jsem okruh který má 4,3 km. Nebylo to zas tak hrozný, ale neuběhla jsem to vcelku. To jsem vážně neudejchala. Takže s tím že se chci zlepšit v běhání souvisí i to že chci omezit kouření. Když jsem s kamarádama tak to asi půjde těžko, ale aspoň si nebudu dávat ráno když jdu na brigádu. Jinak uběhla jsem to za 27 min.  Což je asi dost slabota. Uvidím jestli to  příště zvládnu rychleji.

    JInak teďpřed 10ti minutama jsem přišla z brigády. Byla jsem tam od půl osmý ráno do čtvrt na deset večer. Prvních 7 hodin luxování, stlaní postelí, stírání a utírání prachu na hotelových pokojích a potom kuchyně- to je nějakých 13,5 hodin na nohách..... A taky jsem jedla docela málo, viz jídelníček. A zítra "jen " na 7 hodin a potom ke druhý babičce na oslavu. Jestli toho tam sežeru hodně tak... Ne- nesežeru. Nestojí to za to :)