Somewhere between the heaven and the hell

07.01.2014 21:27

Ahojky :) Tak dnešek bych hodnotila asi na 40% úspěchu.

Den začal skvěle, žádné jídlo, škola, potom plavání a hezky pěšky domů. 

Všechno v klidu, jen po plavání se mi stalo, že jsem si zavazovala tkaničky a když jsem se narovnala tak jsem sebou skoro sekla. Ale po chvilce zase všechno dobrý. 

Horší to bylo doma. Měla jsem vypočítané, že si vezmu k obědu ( úterý nikdy nemám ve školní jídelně právě kvůli plavku) jenom tyčinku s vitamíny která má 70 gramů a 278 kcal. Což je super, vitamíny potřebuju. Jenže. o půl třetí přišla ségra s tím, že má pro mě dáreček. Půlku kebabu a vrazila mi ho do ruky,.... Přemýšlela jsem co s ním. vyhodit to bych nenápadně nezvládla, nedokážu zvracet,..                                

No takže asi všichni víte kde skončil. Ještě teď ho cítím v žaludku :/ Navíc doma zazvonila babča a přinesla krabičku s cukrovím. Teď když už jsem byla tak ráda že nám žádný nezbylo. Takže nejmíň o pět kousků míň. 

Ale zato jsem byla ještě s kámoškou na jumpingu. Je skvělá a strašně mi v hubnutí pomáhá. Dokonce jsme si daly spolu novoroční předsevzetí. SAmozřejmě se týká hubnutí. :)

Už se těším na zítřek a na to, jak si zase rozplánuju den. Takhle musím pořád myslet na to, že jsem dnešek mohla vylepšit. 

Nakonec tu je malinká změna na blogu- nechám prostor pro komentáře ke každému článku. Za názory jsem jen ráda. 

Diskusní téma: Somewhere between the heaven and the hell

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek