Sen se stává skutečností.

06.01.2014 20:29

Tak jsem zase tady :)

Holky, něco vám řeknu- naplánovat si den byl úžasnej nápad- jsem o mnoho klidnější když vím přesně co ten den můžu a co nesmím jíst. Dnešek se vydařil úplně bez chyby.

Ráno jsem měla kafe, svačinu jsem vyhodila. Máme ve třídě jednu docela hubenou holku. Dneska jsem ji ale pozorovala a takovýho žrádla co do sebe nasoukala během tří přestávek! Bylo mi uplně špatně když jsem sledovala jak jí sušenku, vytáhne další , potom jogurt, jablko- jo jasně, je to celkem zdravý ale ne v tomhle množství (ano, celkem změna oproti mýmu včerejšímu úletu s jídlem). 

Oběd- měli jsme těstoviny s kouskem masa. Bylo toho na talíři už nazačátku docela málo - ale splnila jsem si to co teď budu dělat pokaždý a co mi neskutečně pomáhá- maso jsem rozdělila na dvě poloviny, polovinu těstovin dala stranou a potom už jen pomalu jedla. A řeknu vám- normálně bych vklidu snědla tu porci celou, teď mi ta polovina doopravdy stačila.

(všem vážně doporučuju! :) )

Už mám rozplánovaný i zítřek a docela se těším- bude hodně pohybu. Zítra zase napíšu- přeji pevnou vůli Vám všem.

Diskusní téma: Sen se stává skutečností.

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek