Prasnice

23.04.2014 12:53

Říkáte si proč takový nadpis? Protože to jsem já. Tlustá vypasená prasnice. 

Kam se poděla moje vytrvalost? Kam se podělo vyhazování svačin a usínání s pocitem prázdného žaludku?

Kde je moje ploší bříško a mezera mezi stehny? NIkdy jsem nebyla dokonale hubená, ale při 52 kilech jsem vypada přeci jen lépe než s dnešními 60!! Proč jsem to sakra nechala dojít tak daleko? 

    Poslední dny jsem na tom špatně- v tom smyslu že cítím, že nejsem šťastná, nic mě nebaví, ale místo abych se zvedla a šla cvičit, tak začnu jíst. Potom se stresuji z toho že jím, ale nic proti tomu nedělám. Dneska jsme měli ještě volno od školy kvůli přijímačkám, tak jsem si dala půlhodinku cvičení s Jillian- 30 days shred. Cvičím doma v kratáskách a tričku. Po dlouhé době jsem si svoje nohy a břicho pořádně podívala a chce se mi zvracet. Jakto, že se mi to hubnutí úplně vymklo z rukou (v tom smyslu že jsem selhala) ?

    Chce se mi brečet nad svou blbostí. Rozhodla jsem se že aspoň tu 30ti denní výzvu budu teď svědomitě dodržovat. Dnes se vyfotím a za třicet dní taky. Za třicet dní sem ty fotky dám. Už nevidím jinou možnost, která by mě k tomu dokopala. Takže za měsíc....

    S jídlem to bylo tak, že jsem sežrala na co jsem měla chuť- teď byly velikonoce, takže všude spousty čokolády, perníčků, chlebíčků. Myslím, že jsem tím jídlem chtěla zaplnit tu prázdnotu ve mně. Ale takhle to nefunguje. 

 

Nakonec se omlouvám všem, kteří ve mě věřili a které jsem zklamala. Věřte mi, je to příšernej pocit. Nejvíc jsem ale zklamala sama sebe. Jsem tlustá ošklivá prasnice. Prasnice, která se ale dá do práce, bude dřít víc než dřív a jednoho dne se na sebe podívá a místo špeků uvidí krásnou hubenou dívku. Na blog budu teď chodit častěji, je to jeden ze způsobů, které mě drží nad vodou a utužují v tom co chci, a abych už víckrát nezklamala.

Diskusní téma: Prasnice

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek