Nový začátek.

25.08.2013 22:24

Všechny moc zdravím. 

založila jsem si tenhle blog proto, abych na ten úkol co je přede mnou nemusela být sama. Když něco chceme dokázat sami, často na to nastačíme.  Pokaždé, když jsem svoje úsilí zhubnout aspoň kilo vzdala, našla jsem inspiraci a podporu v různých pro-Ana blozích.  Nevydrželo mi to ale tak dlouho jak jsem chtěla, a proto mě napadlo založit si vlastní blog.

Je mi v říjnu 16 let a teď momentálně vážím 58,8 kg. Uznávám že to nevypadá jako nejhorší váha, ale na svou výšku (nejsem vysoká) to není úplně fajn,... Už jako dítě jsem nebyla nejhubenější. Svoje tělo jem nenáviděla, stejně tak jako nakupování oblečení. (Znamenalo to, že na mě mamka bude chtít natáhnout něco co mi nebude), nechtěla jsem chodit s dětmi do bazénu-co kdyby se o tom že jsem tlustá někdo zmínil?

A tak to bylo do podzimu 2012- vážila jsem zatím nejvíc v září 2012 a to 64,5 kg!!! Postupem roku hlavně díky jednomu týdnu neustálého stresu se mi podařilo zhubnout na 57 kg. To jsem si toho poprvé všimla. Díky úsilí potom dokonce na 55.5 kg. To jsem se poprvé v životě začala cítit ne hubená, ale už ne tlustá.

Přes prázdniny je to ale vždycky nejhorší- když jsem akorát doma, skoro se nehýbu a jím a jím a jím,..A tak jsem se dostala na svou nynější váhu a to je 58.8 kg. Teď momentálně bych nejvíc chtěla zhubnout stehna a břicho a dostat se na váhu 54 kg. A moje vysněná váha? Co třeba takových 49.9 kg? :)