Not a bad day.

17.08.2014 19:17

Zdravím :)

Tak dnešek mám (skoro) za sebou. Ráno jsem šla na půl osmou na brigádu, byla to docela makačka. Byla jsem tam až do čtyř, bez oběda (y), pak jsem šla domů a už cestou jsem si říkala, že musim využít jedno z mála volných odpolední a jít běhat :)

    Poprvé jsem ty 4 km zaběhla za 27 min 27 sec, v pátek už se mi běželo o trochu líp, strašně moc jsem to chtěla zaběhnout rychlejc než předtím tak jsem se překonala, domů jsem doběhla fakt už bez dechu, za 23:41 ! :) A ze dneška mám největší radost. Už jsem uběhla mnohem víc než poprvé v kuse, běhám teď bez hudby, soustředím se jen na dýchání. Když už jsem nemohla, tak jsem běžela kolem nějakých ožralů co měli kecy, tak jsem radši nezastavovala a dala to za 22:40 !!! To nevím jestli překonám :D

    I s dechem se to lepší, plíce si začínají aspoň trochu zvykat a hlavně jsem už přes týden neměla ani jednu cigaretu i když  jsem měla spoustu příležitostí i chutí si jí dát. 

    Jinak s jídlem je to jak kdy,. někdy se daří, někdy hůř. Zítra ráno je vážení, takže dám vědět. :) 

Mějte se krásně, vaše Ennie