Konec dobrý, všechno dobré?

29.04.2014 22:14

Zdravíím. :)

Včera jsem sem nenapsala. Z důvodu že se mi jednak nedařilo a jednak jsem byla unavená, naštvaná, smutná, atd atd atd. Kvůli těm holčičím problémům mi jde teď udržet se od jídla dál obtížněji, protože chutě... Dneska jsem právě taky neodolala a koupila si koblihu a snědla i kousek čokolády.. Ano, stydím se za to. Ale i přes tenhle neúspěch se dostavil i úspěch a to v podobě pohybu. Včera nic moc, to jsem si zacvičila jen těch 3O min výzvu. Dneska ale jak bylo krásně, tak jsem měla super náladu, vytáhla tenisky, tříčtvrťáky, tričko a sluchátka a vyrazila jsem ven si zaběhat. Většinou se mi moc běhat chodit nechce, protože mi vadí všichni ti lidé okolo co koukaj.. Ale dneska mi byli všichni uplně volný, prostě jsem si ten běh a to letní počasí dokonale užila.

   Když jsem doběhla tak jsem se po pořádným vydýchání pustila ještě do cvičení Jillian. Ke konci jsem sice myslela že už mi upadnou ruce i nhy, ale hnala mě dopředu jediná myšlenka, myšlenka na VÁŽENÍ. Už zítra ráno se dozvím jak na tom sem, po týdnu cvičení a omezování se v jíle (aspoň trochu). Hodně jsem nad tím přemýšlela a říkala si jestli mě to nebude demotivovat, když výsledky dobrý nebudou, ale musím to brát tak, že nic není hned a když to dobrý nebude tak prostě musim cvičení přidat a jídla ještě ubrat.

Ať už to dopadne jakkoliv tak to sem hodlám zítra napsat, snad to stihnu :)

Mějte se krásně, Ennie 

Diskusní téma: Konec dobrý, všechno dobré?

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek