Idea of losing weight

11.01.2014 14:45

Zdravím vás. Omlouvám se že jsem nepsala. Potřebovala jsem si srovnat pár věcí a zas trochu pozměnit a upravit to moje hubnutí. 

Nejdení - řeknu vám je to účinné a dá se rychle zhubnout ale nedá se to (aspoň u mě) vydržet déle jak týden. Potom to jednou nezvládnete, přežerete se a můžete začít odznova,... Navíc to co naberete jojo efektem bude už jenom tuk tuk tuk..

Přesně takhle se mi to stalo.. 

Proto vyzkouším jiné řešení. Našla jsem tenhle návod taky na jednou ana blogu. Jde o to že jíte 4x-5x denně po třech hodinách ( každý den stejně) a malá zdravá jídla. Hlavně zeleninu. Přijde mi to jako docela schůdné řešení, protože tím že jíte často na jídlo nemusíte myslet 24 hodin denně jako u toho když nejíte. Jsem ochotná vyzkoušet různé cesty a prostě nakonec vybrat tu nejlepší (nejúčinnější). 

Další věc je, že ples se blíží a já jsem na tom s postavou bídně. K tomu jídelníčku začnu i víc sportovat. Doufám, že to půjde. Mamka navíc teď chce taky hubnout, takže bude kupovat zdravější potraviny- tím mi udělala velkou radost. 

Držte mi palce zlatíčka :)