Iam in ! Jedu na plno.

15.11.2013 20:07

Tak dneska to docela šlo. :) Ráno váha ukazovala 54,6 kg což mě velice potěšilo. Ráno jem to vydržela dát i jen kafe a do oběda nejíst nic. Dokonce i při obědě jsem si tu pulku pitomýho druhýho langoše dokázala odříct. A byla jem plná,. Jen jsem to trochu posrala odpoledne,. Přišla jsem domů a mamka zrovna koupila tribitky=moje záhuba. Tu jsem prostě neodmítla,... :( potom další kafe a malý jogurtek monte. Potom jsem ale šla pěšky na jumping. Byl úplně skvělej. Tahle cvičitelka fakt ví co dělá a baví jí to. Mam fakt dobrej pocit a ani mě moc nebolely ruce ze včerejška. Teď večer jsem jen nasraná kvůli svýmu klukovi. -_- Měli jsme být dneska u nás, ale měl něco důležitějšího... Hlavně že mi to dal vědět fakt brzo. -_- 

Ale ještě k tomu jídlu.: Dneska  jsem se fakt snažila i hodně pít, sice jem pořád potřebovala na záchod, ale hlad to zahání pěkně :)

TeĎ večer jsem si dala dva proužky papriky a 4 cherry rajčátka. Těším se na zítra- doufám že se udržím.