Great feeling

29.03.2014 16:34

Čauky, tak dneska se musím vážně pochválit !!

Po dlouhý době jsem konečně uspěla. Jídlo v pohodě dopoledne, hezky úklid, tím jsem taky něco malinko spálila, ale hlavně jsem od půl jedný jela s kámoškou na kolo. Pauzu jsme měly asi půl hodinky, jinak jsme víc jak dvě hodiny čistýho času jely. :) Když jsem vyjela ten poslední kopec k nám domů, tak jsem myslela že mi asi upadnou nohy, ale pocit super. Bylo to 35-40 km :) 

    Taky jsem byla mrtě ráda za to, že jsem si s A. mohla pokecat. Ona je ta, se kterou jsem se rozhodla hubnout a hrozně moc mi pomáhá. Bavily jsme se o různých tipech na hubnutí, o jídle a tak :)

    A doma jsem si asi 10 min odpočala a dala si 3 série Assasin workout. Teď už jen píšu sem ajsem opravdu šťastná a plná nový naděje že přeci jen ještě není pozdě něco dělat. Je to jen o tom přemoct lenost a začít něco dělat. ;)