Den druhý..

26.08.2013 15:37

Tak dnešní den začal celkem dobře. Váha ráno ukazovala 57.8 kg. Tím, že jsem vstala o půl 12 jsem automaticky vynechala snídani. Uvařila jsem k obědu špagety a dala si jich výrazně míň než obvykle. 

To že chci teď zhubnout je hlavně kvůli tomu, že začneme se třídou chodit plavat :/ Vážně tam vůbec nechci,.. Ale nemam se z toho jak vyvlíknout,. Strašně moc bych chtěla aby na mně spolužačky poznaly změnu,. Tak doufám že se udržím.

Teď za odpoledne jsem to nevydržela a dala si opět Twix -_- . Nekupujem je často, takže doufám že teď na dlouhou dobu zmizí, protože to se prostě nedá jednu si nevzít,.. Dokonce jsem měla zálusk i na kite kat, to už jsem ale nechtěla opakovat včerejší chybu a jsem na sebe pyšná že jsem si ji nedala :) 

Šla jsem ven zase na 15-20 minut a potom jsem si k večeři dala 1 obalovanej květák a půlku housky.

Celý jsem to alůe totálně posrala protože jsme jeli k babičce :( Takže tři plátky melounu, kus bublaniny, pět celozrných sešenek a půlku housky se salámem. Otřesný, jsem teď uplně plná a nešťastná,. takhle to už nesmim nikdy nechat...