no,...

01.05.2014 18:33

Zdravím. :)

Omlouvám se že jsem nenapsala včera, ale nestihla jsem to, slavili jsme čarodky (mimochodem byly to ty nejlepší čarodky vůbec, úžasný lidi, zážitky, vzpomínky,..)

    JInak sem musím napsat jak dopadlo to vážení.. Bála jsem se naprosto oprávněně. Váha byla po týdnu stejná. Nevím jestli za to mohlo to, že jsem poslední dny nedodržovala jídlo tak jak bych chtěla, ale vážně mě to trochu zdrtilo i když jsem to čekala. 

Ukázalo mi to ale, že to, co jsem dělala do teď nestačí a musim přidat. Teda jídla ubrat samozřejmě :) A co nejvíc se vyhnout sladkýmu a když už něco jíst tak zeleninu,... Jo, lehko se to řekne. Možná teď už mám trochu zpevněnější tělo díky tomu cvičení, ale fotku pro srovnání sem dám vážně až na konci těch třiceti dní. 

Jinak dneska po poloprobdělé noci kdy jsme ušli xx km do kopce z kopce jsem měla po dlouhý době fakt ploší břicho. Do toho pocitu jsem se asi zamilovala a chci to tak mít napořád!! Jo a taky jsem byla dneska běhat. Mám takovej svůj okruh, který mi zabere kolem 20ti minut. Víc zatím nedávám. Cvičení výzvy si právě nechám po běhání, když jsem ještě rozehřátá. Mělo by to být ještě úspěšnější.

    Tak pro příští týden další snažení zahájeno- ve středu se znovu zvážím a tentokrát se snad nebudu muset stydět :)

Mějte se krásně. :)

Diskusní téma: no,...

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek