Fajn den

14.11.2013 22:01

Tak dneska jsem zase začala. :) Těším se na každé jídlo které si dokážu odříct, na každou desetinu kilogramu o kterou váha ukáže míň. Ten skvělý pocit toho, že jsem to zvládla. Jinak tady je pár zápisků z dnešního dne :)

9:02 přemýšlím, jestli si dát svačinu. Kdybych ji vynechala, nesežrala bych toho víc při obědě? :/ Nějak ale začít musím, takže budu hodně pít a snad to půjde.

10:40 Zatím to docela jde. Z obávaný matiky mam naštěstí za 3, což jsem fakt ráda. A němčinu a lsv za sebou. Na jídlo skoro nemyslím. Hlad zatím nemám. Zato mám sakra dobrý pocit. :3

13:34 Pořád zvládám ! :) Teď to jen neposrat obědem...

22:07 teď chci jen dodat, že sice jsem oběd snědla celý, ale večeři jsem vynechala a ještě si večer trochu zacvičila. Viděla mě u toho i mamka a jsem ráda, že to nehrotí. To, že cvičím jí přijde jako dobrá věc. :) Díky Bohu. Už se těším na zítřejší jumping a úspěchy :)